Методична робота
Методична робота
Педагогічний колектив Центру працює над проблемою "Підвищення професійного рівня педагогічних працівників шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій"Голова методичного об"єднання: Лобода Світлана ВасилівнаВ основу формування змісту методичної роботи та вибору форм її організації покладені такі чинники:- директивні документи про організацію методичної роботи в закладах освіти;
- результати моніторингу, за якими виявляються проблеми і визначаються напрями зростання науково-методичного півня педпрацівників;
- навчальні плани, програми, посібники, журнали, що спрямовують науково-методичну роботу на оновлення та модернізацію її змісту;
- інструктивно-методичні матеріали з проблем удосконалення навчально-виховного процесу;
- матеріали перспективного досвіду та інноваційної діяльності;
результати аналізу методичної діяльності у попередні роки і потреби у покращенні фахової майстерності педагогічних працівників. Методична робота реалізується через традиційні і нетрадиційні форми роботи: - педагогічна рада, ярмарок педагогічних ідей, семінари, фестивалі; - методичне об"єднання, семінари-практикуми, педагогічні тренінги; - методичні консультації, співбесіди, аналіз занять і виховних заходів, наставництво.
Одним із шляхів
стимулювання творчої праці вчителя є моральне та матеріальне заохочення. За
період з 2007 по 2010 роки праця педагогів була відзначена: Педагогічний колектив нагороджений: - Подякою Міністерства освіти і науки України-2006р.
- Грамота Черкаського обласного центру еколого-натуралістиної творчості, мала академія наук учнівської молоді- 2007, 2010р
Педагоги нагороджені:
- Грамота Міністерства освіти і науки, Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді: Мороз Ю.А., Олійниченко Т.П., Лобода С.В. - 2010р.
- Почесна грамота Головного управління УОНО: 2007р.
– Мороз Ю.А., Давидчик В.С., Іваненко Р.В. ;
-
Диплом Головного управління УОНО: 2008р. – Давидчик В.С. Лобода С.В.;
-
Грамота Черкаського обласного центру науково-технічної творчості
учнівської молоді:2007Р. – Лобода С.В., 2008р. – Давидчик В.С.;
-
Грамота Черкаського обласного центру еколого-натуралістичної творчості,
Мала академія наук учнівської молоді: 2010 р. – Поліщук Н.О., Лобода С.В.
-
Грамота Маньківської державної адміністрації: 2008 р. – Олійниченко Т.П.
-
грамота Черкаської обласної організації профспілки працівників освіти і науки
України:2006Р.- Мороз Ю.А., 2007р. – Давидчик В.С.
-
грамота відділу освіти Маньківської
ради: 2007р. – Іваненко Р.В.; 2008р. –Давидчик В.С, -Олійниченко Т.П.-2010Р., Квітченко Н.А.-2010Р., Лобода С.В.-2010
- грамота селищної ради: 2007р. – Мороза Ю.А.,
Давидчик В.С.; 2008р. – Талабанюк Т.В.
Робота
над методичною проблемою
в 2010-2015
роках
№
п/п
|
Тематика
методичних рад
|
Навчальні
роки
|
1.
|
Підсумки результативності роботи МО за 2009-2010 н.р.
Напрямки методичної роботи в 2010-2011 н.р.
Організація НВП та самоосвіти медпрацівників у 2010-2011 н.р.
Атестація та курсова перепідготовка медпрацівників.
Ведення ділової документаці.
Сучасні виховні технології у роботі керівників гуртків.
Обговорення відкритих занять керівників гуртків, що атестуються.
Презентація творчих доробок учасників виставки «Освіта Маньківщини»
Формування розвиненої творчої особистості гуртківця в гуртках
декоративно-прикладного мистецтва.
Система роботи по реалізації програми «Обдарованість»
Аналіз роботи педагогічного колективу над метод.проблемою у 2010-2011
н.р.
Аналіз участі учнів центру у виставках, конкурсах, оглядах різних
рівнів.
Підсумки курсової перепідготовки та самоосвіти педагогічних
працівників.
Діагностування.
|
2010-2011
|
2.
|
Метод проектів та
методика його використання у позашкільному навчально-виховному процесі .
Забезпечення
можливості здійснення курсової перепідготовки педагогів, участь педагогів у
обласних семінарах – практикумах.
Активізація впровадження інноваційних форм та методів проведення
занять. Методика проведення інтегрованого уроку.
Групові та індивідуальні форми роботи з обдарованою молоддю.
Диференційований
підхід до навчально – виховного процесу.
|
2011-2012
|
3.
|
Вивчення та
впровадження в життя досвід передових педагогів центру, району, області,
України. Ознайомлення з досвідом.
Ігрові елементи
як засіб розвитку розумової діяльності молодших школярів.
Формування
гармонійно розвинутої особистості з пізнанням національної історії, культури,
традицій.
Доцільність проведення нестандартних уроків з обдарованою молоддю.
Методика організації і проведення
масових заходів: виставок, конкурсів, змагань, концертів.
Моніторинг результативності участі вихованців в конкурсах,
виставках,змаганнях,оглядах різних рівнів.
|
2012-2013
|
4.
|
Співробітництво педагога і вихованця – основа
педагогічного процесу в позашкільному закладі
Соціального
захисту дитини і охорони дитинства.
Вивчення та
впровадження в життя досвід передових педагогів центру, району, області,
України. Ознайомлення з досвідом.
Забезпечення
можливості здійснення курсової перепідготовки педагогів, участь педагогів у
обласних семінарах – практикумах.
Застосування інформаційно-комунікативних технологій на
заняттях гуртків.
|
2013-2014
|
5.
|
Реалізація компетентнісного підходу у
процесі навчання та виховання
гуртківців.
Спільна діяльність педагогів
позашкільних закладів з батьками.
Застосування інтерактивних методів
навчання як один із шляхів підвищення ефективності гурткових занять.
Особливості
створення засобами ІКТ виховних,
дидактичних та методичних матеріалів, методика їх застосування.
Вивчення та
впровадження в життя досвід передових педагогів центру, району, області,
України. Ознайомлення з досвідом
|
2014-2015
|
|