Методична робота
Педагогічний колектив Центру працює над проблемою "Підвищення професійного рівня педагогічних працівників шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій"
Голова методичного об"єднання: Лобода Світлана Василівна
В основу формування змісту методичної роботи та вибору форм її організації покладені такі чинники:
- директивні документи про організацію методичної роботи в закладах освіти;
- результати моніторингу, за якими виявляються проблеми і визначаються напрями зростання науково-методичного півня педпрацівників;
- навчальні плани, програми, посібники, журнали, що спрямовують науково-методичну роботу на оновлення та модернізацію її змісту;
- інструктивно-методичні матеріали з проблем удосконалення навчально-виховного процесу;
- матеріали перспективного досвіду та інноваційної діяльності;
результати аналізу методичної діяльності у попередні роки і потреби у покращенні фахової майстерності педагогічних працівників.
Методична робота реалізується через традиційні і нетрадиційні форми роботи:
- педагогічна рада, ярмарок педагогічних ідей, семінари, фестивалі;
- методичне об"єднання, семінари-практикуми, педагогічні тренінги;
- методичні консультації, співбесіди, аналіз занять і виховних заходів, наставництво.
Одним із шляхів стимулювання творчої праці вчителя є моральне та матеріальне заохочення. За період з 2007 по 2010 роки праця педагогів була відзначена:
Педагогічний колектив нагороджений:
- Подякою Міністерства освіти і науки України-2006р.
- Грамота Черкаського обласного центру еколого-натуралістиної творчості, мала академія наук учнівської молоді- 2007, 2010р
Педагоги нагороджені:
- Грамота Міністерства освіти і науки, Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді: Мороз Ю.А., Олійниченко Т.П., Лобода С.В. - 2010р.
- Почесна грамота Головного управління УОНО: 2007р. – Мороз Ю.А., Давидчик В.С., Іваненко Р.В. ;
- Диплом Головного управління УОНО: 2008р. – Давидчик В.С. Лобода С.В.;
- Грамота Черкаського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді:2007Р. – Лобода С.В., 2008р. – Давидчик В.С.;
- Грамота Черкаського обласного центру еколого-натуралістичної творчості, Мала академія наук учнівської молоді: 2010 р. – Поліщук Н.О., Лобода С.В.
- Грамота Маньківської державної адміністрації: 2008 р. – Олійниченко Т.П.
- грамота Черкаської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України:2006Р.- Мороз Ю.А., 2007р. – Давидчик В.С.
- грамота відділу освіти Маньківської ради: 2007р. – Іваненко Р.В.; 2008р. –Давидчик В.С, -Олійниченко Т.П.-2010Р., Квітченко Н.А.-2010Р., Лобода С.В.-2010
- грамота селищної ради: 2007р. – Мороза Ю.А., Давидчик В.С.; 2008р. – Талабанюк Т.В.
Робота над методичною проблемою
в 2010-2015 роках
№ п/п |
Тематика методичних рад |
Навчальні роки |
1. |
Підсумки результативності роботи МО за 2009-2010 н.р. Напрямки методичної роботи в 2010-2011 н.р. Організація НВП та самоосвіти медпрацівників у 2010-2011 н.р. Атестація та курсова перепідготовка медпрацівників. Ведення ділової документаці. Сучасні виховні технології у роботі керівників гуртків. Обговорення відкритих занять керівників гуртків, що атестуються. Презентація творчих доробок учасників виставки «Освіта Маньківщини» Формування розвиненої творчої особистості гуртківця в гуртках декоративно-прикладного мистецтва. Система роботи по реалізації програми «Обдарованість» Аналіз роботи педагогічного колективу над метод.проблемою у 2010-2011 н.р. Аналіз участі учнів центру у виставках, конкурсах, оглядах різних рівнів. Підсумки курсової перепідготовки та самоосвіти педагогічних працівників. Діагностування. |
2010-2011 |
2. |
Метод проектів та методика його використання у позашкільному навчально-виховному процесі . Забезпечення можливості здійснення курсової перепідготовки педагогів, участь педагогів у обласних семінарах – практикумах. Активізація впровадження інноваційних форм та методів проведення занять. Методика проведення інтегрованого уроку. Групові та індивідуальні форми роботи з обдарованою молоддю. Диференційований підхід до навчально – виховного процесу. |
2011-2012 |
3. |
Вивчення та впровадження в життя досвід передових педагогів центру, району, області, України. Ознайомлення з досвідом. Ігрові елементи як засіб розвитку розумової діяльності молодших школярів. Формування гармонійно розвинутої особистості з пізнанням національної історії, культури, традицій. Доцільність проведення нестандартних уроків з обдарованою молоддю. Методика організації і проведення масових заходів: виставок, конкурсів, змагань, концертів. Моніторинг результативності участі вихованців в конкурсах, виставках,змаганнях,оглядах різних рівнів. |
2012-2013 |
4. |
Співробітництво педагога і вихованця – основа педагогічного процесу в позашкільному закладі Соціального захисту дитини і охорони дитинства. Вивчення та впровадження в життя досвід передових педагогів центру, району, області, України. Ознайомлення з досвідом. Забезпечення можливості здійснення курсової перепідготовки педагогів, участь педагогів у обласних семінарах – практикумах. Застосування інформаційно-комунікативних технологій на заняттях гуртків. |
2013-2014 |
5. |
Реалізація компетентнісного підходу у процесі навчання та виховання гуртківців. Спільна діяльність педагогів позашкільних закладів з батьками. Застосування інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності гурткових занять. Особливості створення засобами ІКТ виховних, дидактичних та методичних матеріалів, методика їх застосування. Вивчення та впровадження в життя досвід передових педагогів центру, району, області, України. Ознайомлення з досвідом |
2014-2015 |