Виховна робота
Майбутнє України – за поколінням, що сьогодні в шкільних класах
опановує життя, якість якого залежить від рівня розвитку життєвої
компетентності.
Мета виховної системи ЦДЮТ – виховання випускника,
який має володіти певними якостями, уміннями :
• мати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей,
механізмів і законів, що впливають на людські відносини;
• вміти ідентифікувати себе як члена суспільства, громади,
групи;
• швидко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;
• творчо використовувати набуті знання і вміння в оточуючій його
дійсності;
• бути здатним генерувати нові ідеї, приймати нестандартні
рішення, творчо мислити;
• уміти добувати, переробляти інформацію, одержану з різних
джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;
• бути комунікабельним, володіти навичками конструктивного
спілкування;
• вміти долати труднощі і відстоювати свої права;
• володіти навичками самоаналізу і само розуміння, розуміння
почуттів і мотивів поведінки оточуючих, робити вибір і брати на себе
відповідальність;
• бути здатним до рефлексії, аналізу слабких та сильних власних
рис;
• усвідомлювати право на вибір способу власної поведінки з
урахуванням і дотриманням правових і гуманних засад;
• бути готовим до вибору майбутньої діяльності;
• бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як
найвищої цінності;
• вміти розробляти власний життєвий проект;
• мати високий рівень інформаційної культури.
В контексті зазначеного педколектив ЦДЮТ плідно працює над обґрунтуванням моделі виховної системи центру, перспективами оновлення виховного процесу, над розробкою
організаційної структури, яка б ефективно сприяла розвитку творчої особистості
учня.
З метою виховання у молоді здатності ефективно розв’язувати проблеми, що
виникають у реальних життєвих ситуаціях, сприянню розвитку лідерського
потенціалу дітей та юнацтва в основу виховної системи ЦДЮТ покладено методику
проектування, яка передбачає інтеграцію та безпосереднє застосування набутих
знань під час проектної діяльності і спрямована на набуття досвіду
громадянських дій та демократичної поведінки.
|